Moix

No nih.Tällästä se on ku joutuu 3 päivää eroon tietokoneesta.Sitä tahtoo koko ajan tietsikalle.No joo...xD Tänäänkin on ollut tosi lämmin päivä.Asteita en tiedä mutta mitäs siitä.No tänään sen jälkeen kun mä lähin tietokoneelta niin mä söin aamupalaa (pari herneen palkoo ja lasin appelsiini mehua) ja irroittauduin television edestä ja sitten mä aloin siivota koska äiti käski.Rakas pikkusiskoni itse istui tietokoneelle minun jälkeeni  noin puoli kahteen toista asti.Sitten kun se tuli pois se istu tunniks telkan eteen vaikka kaikkien (paitsi iskän koska se tekee puuvajaa)piti siivota.Noh se katto yhen elokuvan melki loppuun asti ja sitten se meni silittään koska äiti käski.Sillä aikaa kun sini oli ollu koneella ja kattonu telkkaa niin mä oli siivonnu olohuonetta.Kun se oli vähän aikaa tehny hommiaan niin sitten soitti sen kaveri Krista että pääseekö se sen ja Jennin kansssa uimaan.Äiti ei tykänny ideasta koska sini ei ollu tehny melkeinpä mitään mutta sini lähti kumminkin.Nyt se on uimassa veskussa Kristan ja Jennin kanssa.Mä kävin äsken kaupassa ostamassa makkaraa ja palauttamassa tyhjiä pulloja.Makkaraa ostin siks että me grillataan(Jeee!!!!!!!) Ja nyt mä istun tietsikalla. Äsken juttelin mesessä yhden kamun kaa mutta se lähti pois.No joo ei muuta.

<3 -Sava- <3