Nyt mä oon sekoamassa.No joo en oo.Mut oli ihan kamal koulupäivä. Historian ope (jota baitöway inhoan) niin alkoi avautumaan mulle heti aamusta.Että **** *** vaan sullekin. Ja aamulla ennen kouluun lähtöö sain ne miun alottamat tossut valmiiksi.Tulee kuvia heti kun ehtii.... Huomenna on taas kidutusta ála Kongo (puukässy maikka) että kiva. Oli jotain hauskaakin mulla oli vähän hauskaa milla ja lura ja marin ja aman kaa ku me sotkettiin Marin hiuksia ja sitten meiän bilsan ope katteli ku se oli välkkis niin se katteli ettei kukaan poistu välitunti alueen ulkopuolelle... xD Niin Mari huusi leikillään amalla että " hei ama älä ny viitti ******** mun hiuksia. Ja se bilsan ope rakastaa meitä jo ihan tarpeeks muutenkin niin me annettiin Marille vähän palautetta. Sitten mä jouduin musiikkitietoon ja meiän piti Ellan kaa ampua poikia päähän kumilla mutta ope pisti meiät jostain kumman syystä istumaan eteen.. heh heh miksiköhän xD No joo mut nyt pitää mennä.Nukkukaa hyvin! heh heh zzZzzzZzzzzZz.........

-Sava-

Laitan kuvia niistä tossuista jahka ehdin

Ps.Heikki Kovalainen Rulez <3<3<3<3