Elikkäs heips vaan kaikille.En ole pitkään aikaan joulun jälkeen plokkaillut kun ei ole ehtinyt tätä höskääkään päivittelemään mutta nyt kerron kuulumisia ja sillä lailla. No öö mistäs sitä aloittaisi.No olen aloittanut laihdutus kuurin tavoitteenani pudottaa kymmenen viiva kakskymmentä kiloa.Sitten on ollut koulussa ihan sikana kokeita ja lisää tulee.Ens viikolla on matematiikan geometrian koe ja äidinkielen kielioppi koe ja sitten olen värkännyt minun ja muutaman kaverini perustamalle pändille sivut.Sinne pääsee tästä osoitteesta http://riiviot.vuodatus.net jos kiinnostaa . ja sitten öö oon värkänny kans virtuaalitallin sivutkin heh heh xD http://vlvl.vuodatus.net  joo ja niin sitten tänne blogiin alkaa nyt sit tuleen miun käsitöitäniki kuten sivupohjasta saatatte huomata mutta eip minulla muuta.Tänään oli kauhesti pakkasta.Aamulla kun menin kouluun niin oli -32 astetta ja nyt on vaan -20 . No huomenna on perjantai ja aletaan olla vaan lähempänä hiihtolomaa.Niin ja sitten piti kertoa vielä siitä kun olin eilen kaupungilla ostoksilla.Kävin EH:ssa (europehouse) ja Seppälässä ja Kappahllissa.EH:sta ostin laukun ja kolme pinssiä jotka muuten ovat jo paskana niin että ei kandee ostaa EH:sta pinssejä ku ne on ihan paskoja. J sitten seppälästä ostin joululahjaksi saamallani lahjakortilla topin ja villatakin ja meinasin ostaaa tekokynnet mutten sitten viittiny. Ja Kappahllista ostin korvikset ja meinasin ostaa sellatteet ihanat trikoohousut tai mikkä ny olikaan mutta äiti sane ettei saa ostaa :( .Sanoi että tehään sitten itte.Ei sillä koskaan oo aikaa tehä. että ne jäi ny sitten saamatta. mutte ei mulla muuta.

Kylmää talvea kaikille.

Sarppa