Juups.Meikähän se täällä taas.Oli niin iso himo päästä kirjoittamaan ettei  voinut odotta huomiseen.Tänään on ollut ihan kiva päivä. Oltiin ajamassa tuolla Lentolan kerting radalla.Muuten se on suomen paras karting rata!!!!! Ööö... ja nyt olen kuluttamassa aikaa bloggailemalla mut joo hek hek. isä men radalle ja mie oon täällä.Äiti laittaa jotain ja Sini kattoo kaiketi telkkaa.Mutta ei kai mulla muuta... heh heh.... Ai niin.no syyslomaan on kolme viikkoo ja 2 päivää ja jouluun 93 päivää.Kai jos oikein muistan. Niin että siitä vaan joulua odottamaan.... xD Niin ja pitihän mun kertoo että mää löysin täältä vuodatusken jostain käsityö blogista iha´nan ohjeen virkatuista tossuista ja tietty mä hallun koktala.Mutta teen ne  itte omalla tyylillä.Mutta laitan kuvia kun ovat valmiit.Niin ja sitten ajattelin tehä sivut miun ja miun bestiksen bändille mutta en vielä. Mut meikä menee ja jättää teikät rauhaan.

-Sava-

Ps. käykää täällä ja ottakaa hoitsu http://kllk.vuodatus.net

197307.jpg