No joo... :)

Nyt   ollaan taas täällä Vihdissä.Aamulla kun heräsin niin iskä oli lähtenyt eikä kukaan ollut herättänyt minua vaikka minä nimenomaan sanoin että herätä mut ennen kuin menet vaikka lähtisit kuinka aikaisin koska mulla on tärkeää hoidettavaa sun kanssa.Mutta eihän mua kukaan koskaan ikinä milloinkaan kuuntele.Mutta joka tapauksessa.No heräsin ja kiukkusin hetken koska asia olisi ollut tärkeä raha asia koska on rahat loppu(muttei enää) niin eihän sitä tee mitään ostoksilla kun ei ole rahaa.Sillä suunnitelimme edellisenä iltana että menemme Ilonan kanssa ostoksille Myyrmanniin.No kun olin lakannut kiukkuamasta ja pukenut vaatteet suunnistin aamupala pöytään jossa äiti jo olikin.Söin ruisleivän kannikan ja lasin maitoa.Sillä aikaa Ilona kävi suihkussa ja vaihtoi vaatteet sekä pakkasi tavaransa.Sitten hyppäsimme Juhon autoon ja lähdimme ajamaan kohti Tikkurilaa jonka asemalta äidin oli määrä lähteä junalla kohti Tamperetta.Hyvästelimme äidin ja jatkoimme matkaa kohti Myyrmäkeä jossa serkkumme asuu.Menimme Ilonan opiskelija boksiin jossa oli paikalla myös Ilonan kämppis Henri.Ilona esitteli meidät Henrille josta ei kuitenkaan ollut paljoa iloa koska hän meni nukkumaan oltuaan myöhään töissä.Me asetuimme  kodiksi sillä aikaa kun Ilona ja minä meikkaisimme ja Sini pelasi Ilonan kannettavalla.Kun olimme valmiit lähdimme kävelemään Myyrmanniiin.olin laittanut jalkaani uudet korkokenkäni joilla opettelen paraikaa kävelemään.Ja ajattelin että näytän hienolta kun on  korkkikset mutta joo se siitä hienoudesta kun alkoi jalkoja särkeä.Kiertelimme ennen sitä kuitenkin lukuisisssa kaupoissa kuten jc,Lindex,Seppälä ja kaikki parhaat mutta mukaan ei tarttunut minulle kuin puuteri,Ilonalle laukku ja valkoinen huivi ja Sinille pinni pakkaus plus se  että ostimme jäätelöt pitkän kiertelyn jälkeen.Kun olimme kierelleet jo jonkin aikaa soitti Ilonan sisko Irene että he tulisivat ja me menisimme syömään erääseen Tex Mex ravintolaan.Niimpä suuntasimme ulos ja jäimme odottamaan koska Tuija,Irene,Jesse ja mummu ilmestyisivät parkkihallista.No ei siinä kauvaa mennyt ja sen jälkeen menimme syömään .Itse otin Chili con carnea ja se oli oikein hyvää jos ei lasketa sitä että puraisin yhtä jalopenoa (argh!!)ja sitten söin vielä ville vallaton tuutin Jessen kanssa puoliksi.Sitten kävimme vielä liha kaupassa ja pulla puodissa ja nyt olemme täällä Vihdissä.Muut ovat nyt ulkona juomassa kahvia ja syömässä pullaa ja pasteijaa joten taidan liittyä heidän seuraansa.

-Sava-