Täällähän sitä ollaan taas ärsytäämässä teitä.Viikko on mennyt jota kuinkin oikei suunnassa paitsi että se h****** ranne on taas  niksahtanut sijoiltaan. Se tekee sitä aina kun sitä huvittaa. No öö oltiin keksiviikkona koskarissa shoppaamassa muttei löytyny oikein mitään.Paitsi 2 aivan ihanaa pinssiä. IIIIHQ <3<3<3 No joo siinä taisi tulla ihan tarpeeksi teinix kieltä.Huomenna sitten taksvärkkiin mummulaan . Laitan ainakin ruokaa.Mä teen sellasta taivaaaallisen makusta syysmuhennosta joka muuten sopii aika hyvin mun uuteen ruokavalioon. Olen päättänyt kokeilla jotain uutta ja olen valinnut kaksi uutta asiaa. Aloitan peco-pollovegetaristiksi eli en syö muitten kuin kanan ja kalan lihaa.Aloitan kuitenkin ensin niin että vähentelen punaisenlihan määrää ja pikku hiljaa jätän kokonaan pois.Huomenna mulla on parturi (jee !<3<3<3<3)  ja sitten pääsen kattoon Jesuliinia. Mut joo meikä lakkaa kirjottamasta kun täytyy päivittää sivuja!

-Nau-

jos jollain on jotain väitettävää siitä onko vegetaristinen ruokavalio epä terveellinen nuorelle niin käy ensin tuolla ja alkaa vasta sitten avautumaan!

http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8851135