Täällä taas.Pitkä koulupäivä takana olen ihan puhki.Ensin koulua yhdeksästä kolmeen ja sitten vielä puolen tunnin päästä koulun loppumisesta musiikkitietoa joka loppui viideltä.Sitten äly pitkä matka kotiin pyöräillen.Töllö auki.Katsoin Oprahin(tänään oli muuten hyvä jakso).Sitten äiti ja Sini tulivat Sinin soitto tunnilta ja orkesterista.Sitten tein läksyt ja tyhjensin ja täytin astianpesukoneen.Nyt istun koneella ja Sini on kaverinsa kanssa.Äiti tekee kaalikeittoa keittiössä ja kuulemani mukaan hyräilee.Huomenna taas kouluun yhdeksästä kolmeen illalla soittotunnille.Plaah ja huooh.Että sillä lailla.Mutta joo.Kai joku kävikin niillä sivuilla jonka ossiaa jätin joku oli nimittäin yksiä sivuja jotka sattumoisin olen itse tehnyt niin terrorisoimassa.....mutta joo.Perjantaina esiinnnyin Mobiliassa (automuseo)Ulkohuussi konferensissa ja lauantaina Raikunkoululla kyläjuhlissa.Oli ihan kivaa varsinkin kun se huussi konferenssi oli mun "unelma" heh heh..... xD Niin kuin mun kaverit sano.Mut ei se ollut mitään kamalaa ihan kivaa päästä esiintyy.Ja Raikun koululla me saatiin soittaa koteloon saatiin huikeat 58.50e Mutta jokainen sai vain 9,75e koska meitä oli kuusi.Ai niin äiti harkitsee meille koiran hommaamista.Sellaista kääpiövillakoiraa.Enää ei tartte kuin testata että onko mummu allerginen villakoirille (huom ei niille joita on sängyn alla xD ) ja jos ei niin meidän ei tartte ku enää pierasta jostain 1200euroo.Mutta joo ei mulla ollu muuta kirjoitettavaa....

Ihanan raikasta syksyä kaikille

-Sava-